Hotmail calendar synchroniseert niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Guys, I need help. Sinds kort synchroniseert mijn hotmail account de agenda niet meer mee. Ik heb het account al meerdere malen verwijderd en aangemaakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hotmail calendar synchroniseert niet
Guys, I need help.
Sinds kort synchroniseert mijn hotmail account de agenda niet meer mee. Ik heb het account al meerdere malen verwijderd en aangemaakt via zowel Outlook als Exchange account, maar beiden geven geen resultaat. Mail wordt wel gewoon gesynchroniseert, maar mijn agenda niet. Althans, ik kan hem wel selecteren in de verschillende agenda-apps (gebruik zelf voornamelijk week cal), maar de afspraken zijn onzichtbaar. In hotmail zelf staan alle afspraken er gewoon in en vreemd genoeg zijn er wel een páár afspraken die hij wel synchroniseert, maar lang niet alles. Iemand ervaring/oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook al een volledige herstart van je iPhone geprobeerd?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google Calendar: (slechts) 1 geselecteerde agenda synchroniseert niet/soms | XIII | iPhone algemeen | 0 | 15-10-12 09:57 |
Google calendar en iCloud calendar synct niet alles | koekjedebij | iCloud | 15 | 14-03-12 22:02 |
|
|