Niet kunnen bellen naar een tijd geen netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik werk in een ziekenhuis waar we geen bereik hebben van buitenaf. Zowel bel/sms als 3G niet. We beschikken wel over gratis wifi. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet kunnen bellen naar een tijd geen netwerk
Hallo,
Ik werk in een ziekenhuis waar we geen bereik hebben van buitenaf. Zowel bel/sms als 3G niet. We beschikken wel over gratis Wi-Fi. Het probleem: Als ik gedaan heb met werken en rij naar huis, kan ik alleen maar gebeld worden. Als ik zelf wil bellen/sms'en, lukt dit niet. Nadat ik mijn IPhone heb af- en aangezet, gaat dit terug wel. Mijn collega's met iPhone hebben hier geen problemen mee... Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou hiervoor even contact opnemen met je provider.
|
|
||||
|
||||
een snelle oplossing is even Airplane mode aan/af zetten. Niet de oplossing die je zoekt maar...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
niet kunnen bellen..... | chris helmkamp | Odido (T-Mobile) | 10 | 25-05-14 23:19 |
Snel even iemand Zoeken een dus kunnen bellen (zoals bv onder Android) | Paraianos58 | iPhone algemeen | 5 | 18-06-12 18:46 |
Niet kunnen bellen | Nilles | iPhone algemeen | 4 | 17-03-12 11:20 |
niet meer kunnen bellen | basjebas | iPhone algemeen | 3 | 22-02-09 17:54 |
geen internet en niet kunnen bellen? | El_Diablo | iPhone algemeen | 2 | 27-08-08 09:10 |
|
|