//

Nieuwe Iphone5 mute-button kapot

Nieuwe Iphone5 mute-button kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb voor onder de kerstboom een nieuwe iphone5 (doos was netjes geseald) gekocht. Op tweede kerstdag kwam ik erachter dat de volumeknop om hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-01-14, 21:13
erwin_m erwin_m is offline
• iOS 5.1.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard Nieuwe Iphone5 mute-button kapot

Ik heb voor onder de kerstboom een nieuwe iphone5 (doos was netjes geseald) gekocht. Op tweede kerstdag kwam ik erachter dat de volumeknop om hem zachter te zetten het niet deed. Het was een enorme teleurstelling om te horen dat hij opgestuurd moest worden. Nu een maand later blijkt de mute-button het niet meer te doen. Ik vrees dat hij weer opgestuurd moet worden. Ik vind het toch echt te gek, het vertrouwen in dit toestel is nu wel weg.

Moet ik dit zomaar accepteren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-14, 23:25
RKlopping RKlopping is offline
• iOS 8.4
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Eindhoven, en omgeving
Berichten: 27
Standaard

Ja, of je laat hem kapot. Je zal pech hebben want gelukkig doen bijna alle producten van apple het goed. Afspraak bij apple is wrs sneller???

Veel succes ��
  #3  
Oud 26-01-14, 23:31
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Och, wij hadden bij de aanschaf van de 5 de home knop bij de eerste 2 kapot. De eerste deed het helemaal niet en de tweede na een paar dagen niet.
De apple store kon overigens niets doen. Het moest perse via de opstuur service (dus een paar dagen zonder toestel).
Het derde toestel deed het (eindelijk) prima en werkt nu nog steeds als een zonnetje. (er is dus nog hoop voor je )
  #4  
Oud 27-01-14, 01:20
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Och, wij hadden bij de aanschaf van de 5 de home knop bij de eerste 2 kapot. De eerste deed het helemaal niet en de tweede na een paar dagen niet.
De apple store kon overigens niets doen. Het moest perse via de opstuur service (dus een paar dagen zonder toestel).
Het derde toestel deed het (eindelijk) prima en werkt nu nog steeds als een zonnetje. (er is dus nog hoop voor je )
Welke Apple Store ben je dan naar toe geweest?
Normaal gesproken ruilt een Apple Store een iPhone direct om.
  #5  
Oud 27-01-14, 09:03
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Nou, de 5 was toen nog niet zo lang uit, en de klantenservice gaf aan dat het geen zin had om naar de apple store te rijden omdat ze daar niets mochten doen.
Dus aangezien we een flink eind daarvoor zouden moeten rijden hebben we niet de gok genomen om toch naar de winkel te rijden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g | Mute & lock button defect flash92 iPhone algemeen 6 10-03-13 17:44
Iphone 3g mute en lock button defect wat nu? flash92 iPhone algemeen 5 25-11-12 14:30
Mute button defect, vervangende app? Westbaas Jailbreak apps en thema's 1 24-02-12 11:25
MUTE BUTTON KAPOT, mechanisch of elektronisch? jacqui iPhone algemeen 2 03-12-10 10:59
iPhone mute switch kapot? jero9000 iPhone algemeen 1 30-07-10 19:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.