iPhone mute switch kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Mijn iPhone is met zout water in contact gekomen (stom!). Gelukkig is mijn iPhone redelijk goed ingepakt. Het zoute water heeft eigenlijk alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone mute switch kapot?
Hoi iedereen,
Mijn iPhone is met zout water in contact gekomen (stom!). Gelukkig is mijn iPhone redelijk goed ingepakt. Het zoute water heeft eigenlijk alleen de openingen (mute switch, USB ingang, headphone jack) in mij iPhone kunnen aantasten. De eerste symptonen:
Wat kan ik nu het beste doen? Zout water in gewoon heel slecht voor een iPhone en volgens mij ben ik er nog redelijk goed vanaf gekomen.
Hartelijk bedankt! Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het probleem dat ie soms ineens op mute springt of juist unmute..
ik ga na de vakantie even naar de T-Mobile shop x') |
Labels |
mute, switch, water, zout |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Silent/Ringer-switch (bijna) kapot | wilmer | iPhone algemeen | 108 | 11-03-11 20:19 |
MUTE BUTTON KAPOT, mechanisch of elektronisch? | jacqui | iPhone algemeen | 2 | 03-12-10 11:59 |
Ring/Silent Switch kapot.. | ChielvanIeperen | iPhone algemeen | 10 | 11-09-10 02:02 |
Trilfunctie iphone inschakelen. Ringer/Mute switch kapot. | Schepmic | iPhone algemeen | 6 | 21-08-10 09:12 |
Rotary switch op iPhone 3G? | Doblie | iPhone algemeen | 4 | 27-06-10 01:56 |
|
|