Iphone 3g | Mute & lock button defect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nog een iphone 3g liggen, waarvan de mute en lock button defect van zijn. Nu wil ik dit graag zelf repareren, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g | Mute & lock button defect
Hallo,
Ik heb nog een iphone 3g liggen, waarvan de mute en lock button defect van zijn. Nu wil ik dit graag zelf repareren, maar welke onderdelen heb ik daar voor nodig? Ik dacht zelf dat de telefoon een nieuwe sensor nodig heeft om de input te registreren. Of heb ik alleen een simpel knopje nodig zonder een nieuwe sensor? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee alleen flexkabel voor trilfunctie / volume/ audiojack/ powerknop
Is een alles in 1kabel |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Word oom wel audioflex kabel genoemd
|
|
|||
|
|||
Ok, bedankt. Is het misschien deze kabel?: SUNSKY - OEM Version White Headphone Audio Jack Ribbon Flex Cable for iPhone 3G/3GS
|
|
|||
|
|||
Yep dat is hem. Betel wel de goede kleur wit of zwart .
|
|
|||
|
|||
Oke, bedankt. Ik bestel er een.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mute knop defect iphone 4, oplossingen hiervoor? | jorishetbengeltje | iPhone algemeen | 2 | 13-01-13 17:54 |
Iphone 3g mute en lock button defect wat nu? | flash92 | iPhone algemeen | 5 | 25-11-12 15:30 |
Mute button defect, vervangende app? | Westbaas | Jailbreak apps en thema's | 1 | 24-02-12 12:25 |
HELP! Lock knop defect! Hoe lock ik nu mijn Iphone?! | MrDee | iPhone algemeen | 5 | 28-01-12 23:26 |
MUTE BUTTON KAPOT, mechanisch of elektronisch? | jacqui | iPhone algemeen | 2 | 03-12-10 11:59 |
|
|