Mute knop defect iphone 4, oplossingen hiervoor? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kramp al enige tijd met het feit dat mijn mute-knop van mijn iphone 4 kapot is. Is er een mogelijkheid (liefs applicatie) waarbij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mute knop defect iphone 4, oplossingen hiervoor?
Hallo,
Ik kramp al enige tijd met het feit dat mijn mute-knop van mijn iphone 4 kapot is. Is er een mogelijkheid (liefs applicatie) waarbij je de mute (trillen) aan en uit kan zetten. Ik zoek naar zo'n applicatie zoals een zaklamp, waarbij je bij openen van de app, makkelijk aan en uit kan zetten. De iphone 4 is tevens gejailbreakt, dus er kunnen ook suggesties komen vanuit cydia. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen-algemeen-toegankelijkheid-assistivetouch. Op aan zetten
Daar is je app |
|
|||
|
|||
Bedank voor je antwoord echter wist ik deze manier al maar vind het erg omslachtig. Vooral omdat die assistent logo steeds in je scherm staat. Daarom zoek ik echt naar een app.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g mute en lock button defect wat nu? | flash92 | iPhone algemeen | 5 | 25-11-12 15:30 |
Mute button defect, vervangende app? | Westbaas | Jailbreak apps en thema's | 1 | 24-02-12 12:25 |
Mute knop 3G | Sewa19 | iPhone algemeen | 0 | 03-11-11 16:45 |
Iphone 3gs batterij + connector + mute knop. | rokz | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-08-11 16:14 |
Mute knop en landscape knop ipad | gemakki | iPad algemeen | 17 | 22-12-10 21:23 |
|
|