Volume muziek ineens harder na binnenkomen push bericht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand dit wel eens voor handen gehad? Telkens wanneer ik muziek begin te luisteren via de iPod app, en er daarna een push notificatie binnenkomt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Volume muziek ineens harder na binnenkomen push bericht
Iemand dit wel eens voor handen gehad?
Telkens wanneer ik muziek begin te luisteren via de iPod app, en er daarna een push notificatie binnenkomt (of een sms/iMessage), gaat vanaf dát moment het volume ineens een stuk harder! Ik schrik me soms het apelazerus, hoewel ik nu zo langzamerhand weet dat het kan komen. Maar toch schrik ik elke x weer als het volume ineens een stuk harder in je oortjes knalt, of de speakers in de auto ineens een optater krijgen. 'Mag' ik weer een herstel operatie uitvoeren , of heb ik een bepaalde instelling onbewust geactiveerd die dit veroorzaakt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
bericht, geluid, harder, push notificatie, volume |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid muziek permanent harder zetten doe je zo! | R3BU5ER | Jailbreak apps en thema's | 22 | 27-02-13 10:05 |
Volume vanzelf harder en zachter | Gommers | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 08-07-12 21:50 |
Volume harder | keesdr | iPhone algemeen | 5 | 20-06-11 14:19 |
Muziek: Muziek harder zetten op Iphone | Solid_Snake | Muziek, foto & video | 5 | 09-02-11 17:14 |
Volume belsingaal/ringtoon harder | ceesihc | Ringtones en Wallpapers | 3 | 22-10-08 15:12 |
|
|