iphone weggegeven discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai. I heb mijn iphone 4 weggegeven aan mijn kleindochter om dat ik zelf een 5 gekocht heb. Nou heeft zij veel contacten weggehaald en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone weggegeven
Hai.
I heb mijn iphone 4 weggegeven aan mijn kleindochter om dat ik zelf een 5 gekocht heb. Nou heeft zij veel contacten weggehaald en thuis merkte ik dat ze van mijn toestel ook verdwenen waren. Hoe voorkom ik dat dat weer gebeurd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vraag uw kleindochter om in instellingen bij icloud uw account te verwijderen en haar eigen account (en indien ze die niet heeft kan ze daar er een aanmaken) te gebruiken.. Op dit moment is zij namelijk nog steeds ingelogd met uw account..
|
|
|||
|
|||
Is geregeld. Bedankt allen.
|
|
|||
|
|||
Heb ipad weggegeven aan kennis in Zuid Africa. Heb mijn iCloud account laten weghalen door Amac apple store. Nu zegt de nieuwe gebruiker mijn Apple ID nodig te hebben om de ipad te kunnen opstarten/ gebruiken. Hoe kan dat? Als ik mij Apple ID afgeef kN hij toch op mijn naam vanalles doen?
Wat te doen zodat hij mij. Oude ipad kan gebruiken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
............de nieuwe gebruiker kan dus geen eigen apple ID aanmaken? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|