Foutmelding bij herstellen iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik wou graag m'n iPhone 5 herstellen en werk sinds kort op een Mac, waar ik nog niet heel veel van af weet, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding bij herstellen iPhone
Beste allemaal,
Ik wou graag m'n iPhone 5 herstellen en werk sinds kort op een Mac, waar ik nog niet heel veel van af weet, maar bij het herstellen krijg ik de hele tijd de volgende foutmelding: Firewall staat al uit, geen virusscanner, verbinding is gewoon goed. Iemand nog tips voor mij pls? Bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Download het benodigde iOS 7.0.4 .ipsw bestand:
Download iOS firmwares, jailbreak tools and more en herstel de iPhone manueel met ALT + Herstel. Selecteer dan het gedownloade .ipsw bestand. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding -1 Iphone kan ik niet herstellen | wous5 | iPhone algemeen | 7 | 14-10-11 09:13 |
iPhone: Foutmelding bij herstellen iPhone 3G | iTompie | Jailbreak | 4 | 25-10-10 02:31 |
Iphone herstellen foutmelding 2003 | Manon1789 | iPhone algemeen | 4 | 28-09-10 15:42 |
Foutmelding -34 bij herstellen na update naar 4.0 | volvoforlife | iTunes | 0 | 22-06-10 13:25 |
Itunes foutmelding(6) bij herstellen iphone firmwire | juulie | Unlock [archief] | 12 | 12-05-08 02:11 |
|
|