Iphone 5 en wifi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal ik heb al zitten zoeken naar eerdere discussie's alleen kom er niet verder mee. (of ik heb niet goed gezocht) Ik heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 5 en Wi-Fi
Hoi allemaal ik heb al zitten zoeken naar eerdere discussie's alleen kom er niet verder mee.
(of ik heb niet goed gezocht) Ik heb een iphone5 die tot vanmorgen goed op mijn Wi-Fi werkte, alleen nu vind hij hem niet meer. Mijn dochter zit ook met een 4s op dezelfde Wi-Fi, die heeft wél verbinding. Bij mij blijft hij continu zoeken. Als ik op de router van de buren ga, pakt hij deze verbinding wél. Maar mijne niet, dat vind ik raar omdat mijn partner en dochter wel allebei op de Wi-Fi zitten en ik dus niet.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het kan geen kwaad om Wi-Fi op je iphone eens uit te zetten, 1 minuut te wachten en opnieuw aan te zetten.
Als dat niet helpt, trek je de stekker van je Wi-Fi modem er voor een minuut uit.. Dat helpt 99% van de keren wel namelijk. |
|
||||
|
||||
Heb je al eens een harde reset gedaan?
|
|
|||
|
|||
@Claudia38,
eerst eens beginnen met je iPhone uit/aanzetten peterNmore |
|
|||
|
|||
Citaat:
Timosha; Als je je iPhone al hebt aangesloten om op te laden, je doet dan de harde reset, je laad die echt ten volle opladen, dan blijft je phone int begin langer meegaan, het duurd vaak wat langer eer die 1ste % afgaat. Met je je phone gewoon uit te zette heb je dit niet, maar daar gaat het hier niet over. Laatst gewijzigd door apotheosis; 31-01-14 om 19:56. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Allemaal al gedaan.
Zover was ik al gekomen om die opties te proberen. Heeft niets geholpen maar toch bedankt. Denk dat ik toch naar een zaak moet gaan waar ze hem grondig kunnen maken.... |
|
|||
|
|||
Neej Claudia, niet gelijk naar een winkel rennen.. Trek even de stekker van je internet modem er uit en doe hem er na 1 minuut weer in. Mocht dit de oplossing niet zijn, dan is garantie claimen nog altijd een optie.
Laatst gewijzigd door yukhalilsel; 01-02-14 om 02:16. Reden: Foutje verbeterd |
|
|||
|
|||
@timosha,
harde reset is met home & sluimerknop(aan/uitknop) tegelijk ingedrukt (voor 15 - 60 s) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi blokje grijs en met geen mogelijkheid krijg ik nog Wi-Fi | daviej13 | iPhone algemeen | 28 | 20-02-14 13:19 |
Langzame Ziggo Wi-Fi verbinding wordt standaard gebruikt ipv eigen Wi-Fi netwerk | Guest-20191128132130 | iPhone algemeen | 2 | 06-12-13 09:20 |
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist | joruarez | Wi-Fi | 5 | 09-06-11 08:08 |
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt | chrissiegers | Wi-Fi | 0 | 21-03-10 22:05 |
|
|