//

Langzame Ziggo wifi verbinding wordt standaard gebruikt ipv eigen wifi netwerk

Langzame Ziggo wifi verbinding wordt standaard gebruikt ipv eigen wifi netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb op mijn iphone het ziggo netwerk ingesteld zodat ik gebruik kan maken van Ziggo hotspots. Het probleem is echter dat hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-13, 06:31
Guest-20191128132130
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Langzame Ziggo Wi-Fi verbinding wordt standaard gebruikt ipv eigen Wi-Fi netwerk

Hallo allemaal,

Ik heb op mijn iphone het ziggo netwerk ingesteld zodat ik gebruik kan maken van Ziggo hotspots. Het probleem is echter dat hij dit netwerk thuis ook standaard pakt en niet mijn eigen netwerk terwijl dit een stuk sneller is. Is er een mogelijkheid om in te dtellen dat thuis altijd mijn eigen Wi-Finetwerk gepakt wordt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-13, 07:40
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dongilles Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb op mijn iphone het ziggo netwerk ingesteld zodat ik gebruik kan maken van Ziggo hotspots. Het probleem is echter dat hij dit netwerk thuis ook standaard pakt en niet mijn eigen netwerk terwijl dit een stuk sneller is. Is er een mogelijkheid om in te dtellen dat thuis altijd mijn eigen Wi-Finetwerk gepakt wordt?
Als je bij Wi-Fi instellingen op de i achter de naam van de hotspot klikt, krijg je bovenaan 2 schakelaars. 1 daarvan zou 'automatisch verbinden' moeten zijn.

Als je die uitschakeld, dan maakt hij geen verbinding meer uit zichzelf.
  #3  
Oud 06-12-13, 08:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dongilles Bekijk bericht
Is er een mogelijkheid om in te dtellen dat thuis altijd mijn eigen Wi-Finetwerk gepakt wordt?
http://forum.iculture.nl/f18/bellen-...o-hotspot.html

http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...instellen.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Bepalen welke Idevice gebruikt wordt via Wi-Fi Mug iTunes 0 18-04-13 16:05
Wi-Fi netwerk wordt niet onthouden jpwg001 Wi-Fi 3 31-12-12 13:35
Geen verbinding met eigen Wi-Fi netwerk c0mpaq Wi-Fi 6 23-12-10 08:52
Wel Wi-Fi netwerk geen verbinding martijn2308 Wi-Fi 0 17-12-10 10:01
Langzame Wi-Fi verbinding iPhone 4 XaaDia Wi-Fi 4 16-08-10 18:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.