Wifi netwerk wordt niet onthouden discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb mijn iPhone geüpdatet naar 5.1.1. Daarna heb ik de netwerkinstellingen een keer gewist. Alle wifinetwerken zijn dan dus gewist. Nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wi-Fi netwerk wordt niet onthouden
Hallo allemaal. Ik heb mijn iPhone geüpdatet naar 5.1.1. Daarna heb ik de netwerkinstellingen een keer gewist. Alle Wi-Finetwerken zijn dan dus gewist.
Nu heb ik mijn Wi-Fi van thuis weer aangemeld. Geen probleem. Ook de Wi-Fi op mijn werk geeft geen probleem. Nu ben ik bij mijn ouders en daar 'vergeet' mijn telefoon de Wi-Fi. Als ik hem even in mijn broekzak doe en de Wi-Fi op standby gaat, is de verbinding weg. Ik kan wel steeds op de Wi-Fi komen door het wachtwoord in te voeren. Heb ik ergens een bepaalde instelling gewist? Wie kan me helpen? M.v.g. jpwg001 Edit; ik ben nu bij mijn schoonouders en heb daar de Wi-Fi ook opnieuw ingesteld. Daar onthoudt mijn telefoon het allemaal wel. Laatst gewijzigd door jpwg001; 13-05-12 om 17:28. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien "refresht" de router bij je ouders iets op een of andere manier?
|
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem op 5.1.1
wpa2 key word niet onthouden door iphone.. voorheen nooit problemen mee gehad. als ik de Wi-Fi uitschakel en weer inschakel verbind de iphone niet , moet dan de key weer invoeren ( copy/paste) |
|
|||
|
|||
Ik ook, zelfde probleem! Hij vind telkens wel de verbinding maar moet steeds t wachtwoord ingeven. Zo'n 50X per dag😡. Andere telefoons geen problemen mee. Wie heeft de oplossing?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone & iPad onthouden Wi-Fi niet | Languh89 | Wi-Fi | 2 | 05-05-12 21:29 |
Hotmail wachtwoord wordt niet meer onthouden | Mysteriousgirl_ | iPhone Apps | 7 | 03-10-10 00:07 |
safari geschiedenis wordt niet onthouden? | Wolfs9 | iPhone algemeen | 2 | 18-08-10 09:14 |
Wi-Fi netwerk wordt niet onthouden!? | WMone | Wi-Fi | 0 | 12-03-10 22:09 |
|
|