Iphone 3gs na vervanging van batterij blijft hangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste kenners, Ik heb voor mijn zoon de batterij voor Iphone 3 GS vervangen. Bij het opstarten blijft deze in recovery mode hangen. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs na vervanging van batterij blijft hangen
Beste kenners,
Ik heb voor mijn zoon de batterij voor Iphone 3 GS vervangen. Bij het opstarten blijft deze in recovery mode hangen. Ik heb zelf alles geprobeerd en via recovery en/of met DFU mode aan de praat te kunnen krijgen (via upgarade en of herstellen). Telkens loop ik tegen foutmelding 29. Hoe kan ik die toch aan vanuit recovery mode terug halen? bedankt alvast voor jullie reactie firmware was 6.1.3 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt een niet compatibele accu geïnstalleerd. Vergelijk de APN nummers van de originele accu met die van de nieuwe accu:
How to fix error 29 in itunes - iPhone 3GS - iFixit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS werkt niet na vervanging batterij | Vince050 | iPhone algemeen | 1 | 16-07-12 09:33 |
problemen met iphone 3gs na vervanging batterij | magrietlinne | iPhone algemeen | 6 | 01-11-11 22:45 |
Vervanging batterij 3GS | iRolf | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 25-10-11 01:49 |
Iphone 3gs opstart blijft hangen na vervangen van LCD scherm. | typhoon788 | iPhone algemeen | 3 | 05-09-11 15:29 |
Iphone 3Gs blijft hangen in het midden van update naar 4.0.2 | swakes | iPhone algemeen | 0 | 03-09-10 01:21 |
|
|