Safari error discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik op safari op een site aan het lezen ben bij Read Manga Online for Free. Online Manga Reader springt hij altijd vanzelf naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari error
Wanneer ik op safari op een site aan het lezen ben bij Read Manga Online for Free. Online Manga Reader springt hij altijd vanzelf naar de app store. Dat gebeurd wel vaker..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens via chrome te doen.
|
|
|||
|
|||
Heb ik net gedaan, maar komt er toch weer tevoorschijn. Alleen niet zo frequent en niet zo snel.
Maar tog bedankt voor je reactie |
|
|||
|
|||
Yep, gebeurt bij mij ook. Ik denk agressief beleid van makers van die site. Zie je ook vaak op dubieuze sites.
|
|
|||
|
|||
Ok... Even was ik bang dat er misschien een virus of dergelijke was.
Bedankt voor reactie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Error detecting device (lockdown error -5) | IphoneIpodTouch | Jailbreak | 1 | 25-05-12 22:10 |
pagina via Safari/iphone niet te openen, via Safari Ipad wel ?? | flatcoatjrt | iPhone algemeen | 0 | 04-05-12 21:29 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|