iPhone 5 iOS 6 stock apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb de iPhone 5 iOS 6 stock apps nodig zoals Phone.app enz. Zou iemand voor mij die in een zip/rar bestandje kunnen zetten? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 iOS 6 stock apps
hallo,
Ik heb de iPhone 5 iOS 6 stock apps nodig zoals Phone.app enz. Zou iemand voor mij die in een zip/rar bestandje kunnen zetten? Ik kan het niet op internet vinden. alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Snap je vraag niet, die zitten toch ingebakken in IOS?
|
|
|||
|
|||
Die iOS standaard apps zal je op het internet ook niet vinden. Die zitten inderdaad ingebakken in de iOS firmware.
Als je slim bent (en de AES keys hebt) kan je een iOS 6 ipsw bestand uitpakken en de system root mounten. Dan kan je de standaard apps uit de system root plukken. Of simpeler: van een iPhone 5 + iOS 6.x.x jailbreak kan je die apps ook afhalen met verschillende tooltjes. Succes gewenst. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: HELP! ALLE stock-apps zijn weg! | arjan95 | Jailbreak | 2 | 06-02-13 09:01 |
Stock en Weather apps doen het niet meer na update van installer of installatie Fring | hvanschaick | iPhone Apps | 5 | 08-05-08 16:57 |
|
|