Iphone 5s start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 5s start niet meer op. Ik herstarte mijn springboard waarnaar het tandwieltje in het scherm kwam. Vervolgens zette ik de iphone opnieuw aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s start niet meer op
Mijn Iphone 5s start niet meer op. Ik herstarte mijn springboard waarnaar het tandwieltje in het scherm kwam. Vervolgens zette ik de iphone opnieuw aan waarna het apple logo maar niet weg ging. Heel af en toe is het scherm gedurende ongeveer een seconde blauw. De iphone is niet meer zichtbaar aan de computer. Ik heb geen idee wat het probleem is, wie kan me helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Home knop en knopje aan de boven kant al ingedrukt gehouden?
|
|
||||
|
||||
Hard reset dus
en als dat niet helpt DFU mode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|