iPhone steeds terug in DFU mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4 16gb die steeds terug gaat in DFU mode. Hij heeft geen waterschade ! Ik heb hem al diverse malen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone steeds terug in DFU mode
Hallo,
Ik heb een iPhone 4 16gb die steeds terug gaat in DFU mode. Hij heeft geen waterschade! Ik heb hem al diverse malen hersteld in iTunes, maar het helpt niks. Soms zie ik het iOS7 scherm en valt dan ook weer uit. Ik start hem dan weer opnieuw op en dan valt hij weer uit. Als ik een uurtje later terug kom, staat hij weer in DFU mode? Ik snap niet wat ik hier aan kan doen, er zit al een nieuwe accu in. Ik heb hem ook al eens gekoppeld aan TinyUmbrella, maar het helpt niks. Iemand tips over hoe je dit probleem kan verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Over dat probleem heb je toch al een topic geopend:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...op-itunes.html |
|
||||
|
||||
-slotje-
haal de batterij er uit voor een nacht, 's morgens zet je die er terug in.. |
|
|||
|
|||
Nee
Citaat:
De witte krijg ik niet verbonden met iTunes, zwart wel! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS met IOS5 komt steeds terug in register mode. | Wimpie99 | iPhone algemeen | 4 | 31-03-12 13:20 |
iphone blijft in dfu mode | fatihtopal | iPhone algemeen | 2 | 12-05-11 18:30 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
Iphone in DFU-mode is ipod? | Duggel | iPhone algemeen | 6 | 05-02-09 21:14 |
iPhone in DFU mode | vmessiaen | iPhone algemeen | 4 | 07-08-08 18:56 |
|
|