Iphone activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers Ik heb een iphone 4 8 gb gekocht via marktplaats en nu heb ik hem terug naar fabrieks-instellingen gezet via Itunes. En nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone activeren
Beste lezers
Ik heb een iphone 4 8 gb gekocht via marktplaats en nu heb ik hem terug naar fabrieks-instellingen gezet via Itunes. En nu geeft hij in het display aan. Deze Iphone is momenteel gekoppeld aan een Apple ID (m.....@Hotmail.com). Log in met de Apple ID die is gebruikt om deze Iphone te configureren Ik kan niet meer in contact komen met deze persoon. Wie kan mij helpen ???? (please) Groetjes en ik hoor graag van jullie René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alleen de vorige eigenaar kan jou helpen. De vorige eigenaar moet die iPhone in www.icloud.com uit Find my iPhone verwijderen met zijn iCloud Apple ID + paswoord.
Dit beveiligingsmechanisme tegen diefstal kan men niet omzeilen. |
|
||||
|
||||
Momenteel is er nog geen omweg voor .
dus zit je opgescheept momenteel met een baksteen in plaats van een iphone . enige manier is om de persoon te contacteren van wie je hem gekocht hebt en hem om het wachtwoord vragen zodat jij kunt activeren . |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Activeren iPhone 4? | Ozjifu | iPhone algemeen | 1 | 21-04-11 00:38 |
Iphone 3G activeren | kingkoenmeloen | iPhone algemeen | 2 | 22-10-10 22:24 |
iPhone: Iphone 2g 3.1.3 activeren | Beaux | Jailbreak | 1 | 13-08-10 03:21 |
iPhone activeren | Darthboy | iPhone algemeen | 1 | 10-06-10 14:09 |
Iphone activeren | kvh-078 | iPhone algemeen | 3 | 14-03-09 17:18 |
|
|