iPhone activeren zonder simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4 los gekocht om iOS mee te testen. Ik ben geregistreerd als developer en dat gaat allemaal goed, maar steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone activeren zonder simkaart
Hallo,
Ik heb een iPhone 4 los gekocht om iOS mee te testen. Ik ben geregistreerd als developer en dat gaat allemaal goed, maar steeds als ik de nieuwe beta van 7.1 installeer en hij gaat activeren, zegt hij dat hij niet kan activeren. Ik weet dat je dan een simkaart nodig hebt, maar ik heb geen simkaart die in de iPhone 4 past. Is er een manier om het zonder een simkaart te doen? Of moet ik een pre paid simkaart kopen bij de Albert Heijn? Dankjewel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als die iPhone 4 SIM-lockvrij is kan je een pre-paid SIM-kaartje gebruiken. Ik doe dat ook in een paar van mijn test-iPhones.
|
Labels |
activeren, simkaart, zonder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S activeren zonder simkaart | Naoual | iPhone algemeen | 7 | 24-02-13 22:27 |
Iphone 5 Verizon activeren zonder een simkaart | Panadol | iPhone algemeen | 4 | 11-01-13 11:08 |
Iphone 3 GS activeren zonder orginele simkaart | Martijn23 | iPhone algemeen | 23 | 24-03-12 00:13 |
iPhone activeren zonder O2 simkaart | duncanjb90 | iPhone algemeen | 1 | 26-10-09 09:57 |
|
|