Iphone 3 GS activeren zonder orginele simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een foutje gemaakt met jailbreak installeren. Daarna is de telefoon hersteld maar moet opnieuw worden geactiveerd. Ik heb een Ben simkaart maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3 GS activeren zonder orginele simkaart
Hallo,
Ik heb een foutje gemaakt met jailbreak installeren. Daarna is de telefoon hersteld maar moet opnieuw worden geactiveerd. Ik heb een Ben simkaart maar die herkend ie niet. Nu kan ik dus de telefoon niet activeren. Is daar een oplossing voor? Grts Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand????
Ik heb natuurlijk zelf gisteravond ook het hele internet doorgezocht en weinig oplossingen gevonden. Het enige wat wel bruikbaar lijkt is dit: iPhone Activation without original sim -) - YouTube Ik ga vanmiddag eens kijken of ik ergens zo'n simkaartje kan kopen. Als ik het geprobeerd heb dan zal ik wel posten of het wel of niet gelukt is. Tot die tijd zijn andere opties natuurlijk nog van harte welkom Grts |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je de oplossing gevonden hebt, zie ik deze graag.
|
|
|||
|
|||
Welke baseband/modemfirmware?
|
|
|||
|
|||
Dit kan ik niet zien omdat de telefoon dus niet geactiveerd is. Ik zit nog helemaal in de eerste opstartfase waarbij de taal, land etc moet worden ingesteld. Als i dat gedaan heb dan start de telefoon niet op omdat ik een simkaart van de verkeerde provider heb. Ik weet ook niet wat de originele provider is.
Wat ik me ook nog afvraag: de originele simkaart, bedoelen ze dan van de originele provider of echt specifiek het originele simkaartje? Laatst gewijzigd door Martijn23; 12-03-12 om 11:47. |
|
|||
|
|||
De Iphone moet bij de eerste keer in gebruik name geactiveerd worden, dit wordt meestal met de meegeleverde simkaart waar het abonnement op zit mee gedaan,uiteraard is de simkaart gekoppeld aan de provider, dit kan T-Mobile of KPN zijn in Nederland. Als je de 2de eigenaar bent, moet je de desbetreffende verkoper(ster) vragen naar zijn simkaart om de iphone te kunnen activeren.
Je kunt ook jailbreaken om zo je iphone toch te kunnen gebruiken, maar daarvoor verwijs ik je even naar de zoek functie. |
|
|||
|
|||
Ik had zelf SAM prefs gebruikt. Daarna kreeg ik de melding dat de iphone opnieuw geactiveerd moest worden met een sim. Ik kwam er niet uit. Custom firmware 5.0.1 er op gezet maar de melding bleef. Gaat om een 3GS met baseband 6.15.00
|
|
|||
|
|||
helaas is nu de iphone helemaal niet mee bruikbaar omdat je de firmware 5.0.1 erop hebt gezet even goed zoeken en rondneuzen op het forum had je deze ellende kunnen besparen.
Activatie - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn iphone doet het gewoon weer hoor. Heb het laten fixen door een mannetje. Koste alleen 15 Euri. Hij wilt me alleen niet vertellen wat hij gedaan heeft. Geheim van de smid zegt maar. Wil alleen SAM prefs nogmaals proberen omdat ik geen pushberichten ontvang. Maar wil wel graag weten wat te doen als ik weer in die situatie kom. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sn0wbreeze activeert je iPhone, evenals redsn0w (Hacktivation).
Voor pushberichten moet je idd gebruik maken van SAM. Deze activeert je iPhone door middel van een Wildcard. Omdat je gebruikt maakt van een iPad Baseband (06.15.00) valt deze te unlocken met Ultrasn0w, helaas ben je nu wel je GPS functionaliteit verloren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De GPS functie krijg je niet meer terug, of er moet een manier gevonden worden om de baseband een downgrade te geven.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi,
ik heb eigenlijk ook hetzelfde probleem! moet ik het door een exper laten nakijken of kan ik via sn0wbreeze zelf fixen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het simkaartje is nog niet binnen dus ik moet nog even wachten met proberen. Bij nader inzien moet er geloof ik wel voor betaald worden Edit: het blijkt fake te zijn!!!!: http://www.beijingiphonerepair.com/n...-another-scam/ Laatst gewijzigd door Martijn23; 20-03-12 om 11:55. |
|
||||
|
||||
Van diene site geloof ik nu is niks ze aangezien zelf de jailbreak scene nog geen eens een downgrade heeft voor de baseband .
enkel voor de 3G is er een downgrade maar voor de rest niets. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Activeren zonder simkaart | volkarnhem | Unlock | 10 | 30-10-12 19:13 |
Iphone 4 activeren zonder orginele simkaart.Met IOS | rowanxxz | iPhone algemeen | 6 | 07-09-11 23:17 |
hoe moet ik iphone activeren zonder simkaart? | rubenpeters | Archief | 1 | 04-11-09 20:01 |
iPhone activeren zonder O2 simkaart | duncanjb90 | iPhone algemeen | 1 | 26-10-09 09:57 |
|
|