eredivisie live via iPhone naar tv via Belkin kabel werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iPhone 4 Eredivisie live. Leuk om een wedstrijd live via de Iphone te bekijken, maar gaat na een kwartier best vermoeiend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
eredivisie live via iPhone naar tv via Belkin kabel werkt niet
Ik heb op mijn iPhone 4 Eredivisie live. Leuk om een wedstrijd live via de Iphone te bekijken, maar gaat na een kwartier best vermoeiend worden. Iemand vertelde mij dat ik met een Belkin AV kabel de Iphone rechtstreeks op mijn tv kon aansluiten om de wedstrijd ook op tv te bekijken. Helaas werkt dit niet. Ik krijg wel geluid, maar geen beeld. Heb het ook geprobeerd met YouTube en daar kan ik de beelden wel zien met geluid.
Mis ik hier een instelling, of werkt dit niet zomaar. Of zijn er nog andere mogelijkheden om Eredivisie live via mijn Iphone op tv te kijken? Bij voorbaat dank voor de reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Download TVOut in Cydia.
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Het werkt, maar kwaliteit beeld is slecht. Kwaliteit filmpjes YouTube is beter. Maar bedankt voor de tip. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belkin audio video kabel word niet ondersteund..... | conner | iPad algemeen | 1 | 13-01-11 13:26 |
Belkin AV kabel | rwflink | Archief | 3 | 15-11-09 19:47 |
|
|