Activeren zonder simkaart discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag, Ik heb een iphone 4 aangeschaft, tweede hands. Ik heb het aangesloten op mijn itunes en hersteld naar firmware 4.3.5. Nu moet ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activeren zonder simkaart
Goeiedag,
Ik heb een iphone 4 aangeschaft, tweede hands. Ik heb het aangesloten op mijn itunes en hersteld naar firmware 4.3.5. Nu moet ik de telefoon activeren en vraagt het toestel mij om een ORIGINEEL simkaart. Ik kom er niet uit. Toestel krijg ik niet aan, doos heb ik niet. Ik weet dus niet wat het modelnummer etc is. kan er iemand mij helpen?? mvg, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja. Je bent niet de enige / eerste. Dan heb je een kat in de zak gekocht. Deze iPhone is dus voorzien van een simlock. Je hebt een simkaart van de provider die die lock erop heeft gezet, nodig om te kunnen activeren.
Waarschijnlijk was de iPhone voorzien van een 'illegale', softwarematige unlock middels een jailbreak tool. Die heb je zojuist onomkeerbaar om zeep geholpen door te herstellen in iTunes.... |
|
|||
|
|||
hmm. misschien dat er later wel een manier komt om te activeren zonder simkaart.
ik heb echt totaal geen idee wat ik moet doen. tips? |
|
|||
|
|||
Als het een Nederlands toestel is kun je dit eens proberen: iPhone met T-Mobile-simlock nu gratis simlockvrij te maken (officiële methode) - iPhone - iPhoneclub.nl
|
|
|||
|
|||
Je kan activeren door de iphone te jailbreaken (hacktivaten) met nieuwste Redsn0w door te verwijzen naar 4.3.4 firmware. Dan heb je wel een tetthered iphone.. ( komt erop neer dat j ede iphone elke keer dat hij uitvalt aan de computer moet hanen en te injecteren met redsn0w). Of je kan achterhalen waar je iphone vandaan komt door middel van een provider check....bij delocker.nl (kost 12,5) of je kan mij een PMtje sturen met je serie nummer of IMEI kan ik ook uitzoeken....
|
|||
|
|||
Citaat:
MC1332 EMC 380A FCC ID: BCG-E238A IC: 579C-E2380A terwijl dit op de achterkant van MIJN iphone: MC1332 AD 10-0008 202 202XY 10671311 202MW 10671311 202WW 10671312 202WW 10671311 202GZ 10671311 zou dit helpen, of is dit een spoor?? en je hebt het over een serienummer. wat is dat? |
|
|||
|
|||
kijk op de simtray daar staat modelnummer en sn waarschijnlijk op daarna hier ergens op het forum kijken bij welke provider hij gelockt is.
Zelfde probleem hier uiteindelijk een ***** iphone met 4.3.5 die ongerepareerd terug wordt gestuurd nadat ik €45 onderzoekskosten moet betalen. |
|
|||
|
|||
iphone 4 32 gb zonder origineel simkaart
Ik heb een iphone 4 aangeschaft. Ik heb het aangesloten op mijn itunes en hersteld,ik gebruikte gevey met huidige simkaart,
Nu moet ik de telefoon activeren en vraagt het toestel mij om een ORIGINEEL simkaart. Ik kom er niet uit. Toestel krijg ik niet aan, dank u wel voor u reactie Laatst gewijzigd door kosta67; 06-09-11 om 21:15. |
|
||||
|
||||
Ik zou je imei niet zomaar op het internet gooien....
|
|
|||
|
|||
dank u wel
|
|
|||
|
|||
iphone
ik zit met een probleem ik heb blijkbaar een duitse iphone gekocht met simlock van vodafone nu zegd die iphone activeren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simkaart Activeren via My T-Mobile | Rickmeister | Odido (T-Mobile) | 7 | 11-08-10 18:10 |
iPhone: Activeren met originele simkaart | Drime | Jailbreak | 7 | 30-12-09 21:45 |
hoe moet ik iphone activeren zonder simkaart? | rubenpeters | Archief | 1 | 04-11-09 20:01 |
iPhone activeren zonder O2 simkaart | duncanjb90 | iPhone algemeen | 1 | 26-10-09 09:57 |
Activeren simkaart | pauls | Odido (T-Mobile) | 1 | 26-06-09 13:41 |
|
|