Kan ik deze unlocken? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Een vriend van mij kocht een iphone in Tenerife...zonder te beseffen dat hij er hier niets mee kan aanvangen wegens gelocked. iPhone 4 12 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik deze unlocken?
Beste,
Een vriend van mij kocht een iphone in Tenerife...zonder te beseffen dat hij er hier niets mee kan aanvangen wegens gelocked. iPhone 4 12 11 04 baseband Orange spain Kan deze eventueel ge-unlocked worden? De provider wil het niet doen..dus zoeken we even verder en hopelijk weten jullie raad. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
orange spain kan niet unlocked worden via imeiunlock.
|
|
|||
|
|||
Helaas ,voorlopig is het een verijdelde ipod. Orange spanje unlockt alleen voor de oorspronkelijke eigenaar die het toestel heeft aangeschaft!!
|
|||
|
|||
Liberar Apple iPhone 4
Wat denken jullie hier van? Ik schreef mij ooit in op die site om mij te verwittigen indien die unlock beschikbaar werd. Enkele dagen geleden kreeg ik deze link doorgestuurd. |
|
|||
|
|||
Welke provider wil je unlocken dan?
Er zijn meer mensen op dit forum die je kunnen helpen met een unlock. |
|
|||
|
|||
Orange Spain :/
|
|
|||
|
|||
ja die is dus niet te unlocken zoals je al weet.
je hebt wel een mooie ipod tot er een oplossing is jammer genoeg. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: is deze iphone nu te unlocken? | thing78 | Unlock | 11 | 21-02-11 11:44 |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
Iphone 3G met 3.1 volgens deze site te unlocken | toontje55 | Archief | 5 | 14-10-09 14:55 |
Kan ik deze iPhone legaal unlocken? | JSM93 | Archief | 6 | 20-07-09 19:58 |
|
|