Jailbreak ok maar geen signaal discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net m'n Iphone 3GS gejailbreakt (ok) en proberen te unlocken via Ultrasnow) (maar nog steeds geen signaal) IOS Version 5.1 (9B176) Firmware version Iboot-1219.62.15 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak ok maar geen signaal
Heb net m'n Iphone 3GS gejailbreakt (ok) en proberen te unlocken via Ultrasnow) (maar nog steeds geen signaal)
IOS Version 5.1 (9B176) Firmware version Iboot-1219.62.15 Baseband: 05.16.05 Iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ultrasn0w werkt niet met die baseband.
Lees aub de "sticky" topics hierover.
|
|||
|
|||
Valt baseband 5.16.05 dan helemaal niet te unlocken, ik vind er weinig of niets van terug.
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Afhankelijk van hoe nieuw je iPhone is kun je wel/niet via de iPad baseband unlocken en dan weer downgraden.
Details ken ik niet uit mijn hoofd, dus gebruik aub de zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Dev-Team Blog
Hier vind je alle details. |
|
|||
|
|||
updaten naar ipad baseband , dan weer downgraden naar een unlockbare baseband. Beide processen kunnen leiden tot bricken van je iphone , als niet goed uitgevoerd...
Je moet even kijken of een imei unlock voor jouw iphone een goedkope oplossing kan bieden. Hoewel dit gemiddeld aan de dure kant zit.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Geen signaal na jailbreak & unlock | svcb | Jailbreak | 6 | 13-04-12 15:55 |
iPhone: geen signaal vodafone na jailbreak en restore | daantje1 | Jailbreak | 0 | 31-10-10 17:07 |
Software: Navigon signaal - Tomtom geen signaal | dettie | iPhone Navigatie | 8 | 04-09-09 23:34 |
na jailbreak geen signaal meer | biggy25 | Archief | 5 | 10-08-09 23:29 |
Geen gsm signaal meer na iLibertyX jailbreak | Iger | Unlock [archief] | 4 | 04-06-08 17:30 |
|
|