Foto folder: fotos zijn opeens weg en komen dan langzaam weer terug discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al een aantal keer gehad dat al mijn foto's van mijn telefoon verdwenen zijn. En als je dan in de foto folder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto folder: fotos zijn opeens weg en komen dan langzaam weer terug
Hallo,
Ik heb al een aantal keer gehad dat al mijn foto's van mijn telefoon verdwenen zijn. En als je dan in de foto folder kijkt zie je dat er "terugzetten" staan. En vervolgens komen alle foto's langzaam weer terug. Dit gebeurd gewoon uit het niets, dus niet tijdens het syncen met de pc ofzo. Iemand enig idee wat er gebeurd? Of is dit normaal? Zie bijgevoegde foto. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wil ook wel weten wat dit veroorzaakt.
Wij hebben dit ook voor op 2 4s'en. Ik heb wel het gevoel dat het sinds de jailbreak is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Enig idee of hier wat aan te doen is??
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heb opeens amerikaanse appstore. Hoe verander ik dit weer terug? | wierdsmits | Jailbreak apps en thema's | 12 | 04-04-19 21:20 |
Gewiste foto's komen terug op mijn iPhone na synchronisatie | Pindahaas | iTunes | 0 | 03-12-13 15:32 |
Apple teken komt en valt dan weer weg na update ios 6.0 ? | IPhone4Leek | iPhone algemeen | 7 | 10-02-13 20:53 |
fotos terug zetten op een pc nadat alle gegevens weg zijn op pc:S | haticeee | iPhone algemeen | 5 | 22-08-11 21:44 |
Als ik op de mail icon druk dan gaat hij even open en valt weer weg!? | scorpioking | Archief | 2 | 06-05-08 13:46 |
|
|