Iphone wordt niet herkent op Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wou gisteren nieuw muziek op mijn IPhone zetten. Helaas lukte dat niet! Als ik mijn telefoon via het kabeltje aansluit op mijn laptop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone wordt niet herkent op Itunes
Hallo,
Ik wou gisteren nieuw muziek op mijn IPhone zetten. Helaas lukte dat niet! Als ik mijn telefoon via het kabeltje aansluit op mijn laptop opent er automatisch een map genaamd 'Apple iPhone' met het mapje 'Internal Storage' erin. Normaal gesproken opende ITunes automatisch. Als ik nu ITunes handmatig open kan ik niet bij mijn bestanden van mijn IPhone. Het lijkt erop dat mijn iPhone niet meer herkent word in ITunes. Hij laat trouwens wel gewoon op en de kabel is origineel. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone 4 wordt niet herkent door iTunes, 3GS wel | TJaXn | iTunes | 18 | 24-04-13 09:57 |
iPhone 5 wordt niet herkent in iTunes | baukec | iPhone algemeen | 10 | 17-02-13 23:02 |
iPhone wordt niet herkent (3.1.3) | JeroeniP | iPhone algemeen | 1 | 21-06-10 20:26 |
Windows: Iphone wordt niet herkent | Bobo89 | iTunes | 2 | 09-11-08 13:04 |
iphone wordt niet herkent door Itunes..HELP?! | vy_k | Archief | 0 | 11-04-08 17:48 |
|
|