ik heb een nieuwe iphone 5 32gb moetv ik die nu op itunes aan melden als nieuwe iphon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi met anske ik heb mijn iphone 4 s verkocht en heb nu een nieuwe iphone 5 32gb ik ben naar iTunes gegaan en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik heb een nieuwe iphone 5 32gb moetv ik die nu op itunes aan melden als nieuwe iphon
hoi met anske ik heb mijn iphone 4 s verkocht en heb nu een nieuwe iphone 5 32gb ik ben naar iTunes gegaan en heb mijn rezerve kopie van mijn oude iphone er opgezet en in gebruik genomen heb ik nu wat verkeert gedaan had ik hem eerst moeten aan melden als nieuwe iphone . graag hoor ik of ik het goed gedaan hebt gr anske
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo Anske,
Je hebt dat goed gedaan. Na het terugzetten van de reservekopie van de iPhone 4s zou de iPhone 5 een kopie moeten zijn van de 4s. |
|
|||
|
|||
Als alles werkt heb je het goed gedaan
|
|
||||
|
||||
hoi vriend timosha bedankt voor je snelle reactie hub ieg eindelik ins get good gedoon
alles werkt wie une tierelier en dee aandere jong werner oug bedaaaaaank gr anske |
|
|||
|
|||
Nu nog een beetje meer Nederlands leren en je bent er
|
|
||||
|
||||
ik bedoel heb ik ijdellijk iets goed gedaan het werkt perfect en jullie zijn bedankt
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
daaaaanke en veur dieg une goooie vastenavent
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
daanke ieg hoop tot ut weer zoe blijf dat zou geweldig zien ,
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes zegt dat ik een nieuwe iPhone heb | ArneMaes | iTunes | 6 | 28-04-13 18:37 |
Als ik een foto maak en dan verzenden doe, geeft die GEEN Facebook aan. | charlottevdijk | iPhone algemeen | 2 | 15-08-12 09:28 |
Heb ik een nieuwe iPhone 4??? | Shorty007 | Archief | 9 | 02-10-10 20:14 |
Reeds bestaande iPhone wordt door iTunes als een nieuwe gezien | triple-iks | iTunes | 1 | 23-09-10 18:46 |
|
|