iPhone 5 scherm blijft aan bij passering eu. Volumegrens discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik hoop dat jullie een oplossing hebben, mijn iPhone 5 beeldscherm blijft aanstaan als ik de grens van het aanbevolen volume via mijn headset ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 scherm blijft aan bij passering eu. Volumegrens
Hallo,
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben, mijn iPhone 5 beeldscherm blijft aanstaan als ik de grens van het aanbevolen volume via mijn headset overschrijd. Soms wel tot ik er zelf achter kom. Heeft iemand hier een oplossing voor? Is dit normaal? Ik hoor het graag. Ties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone blijft trillen en scherm wil niet meer aan | Culo | iPhone algemeen | 4 | 11-06-12 11:01 |
Scherm valt spontaan uit Iphone 4. Telefoon zelf blijft aan | R03l4nd | iPhone algemeen | 2 | 03-10-11 21:21 |
Muziek: iPhone scherm aan houden bij gebruik iPod | J3D | Muziek, foto & video | 10 | 09-09-10 01:56 |
Iphone blijft hangen bij Itunes scherm | knightloekie | iTunes | 0 | 01-04-10 00:32 |
Scherm blijft zwart bij oproep. | thewouter | iPhone algemeen | 7 | 09-11-09 00:43 |
|
|