Gegevens Blackberry overzetten op iphone 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil al mijn gegevens zoals contacten en foto's van mijn Blackberry overzetten op mijn Iphone. Weten jullie hoe ik dat het beste kan doen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gegevens Blackberry overzetten op iphone 5s
Ik wil al mijn gegevens zoals contacten en foto's van mijn Blackberry overzetten op mijn Iphone. Weten jullie hoe ik dat het beste kan doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Indien mogelijk: de Blackberry contacten exporteren naar het vCard formaat. De vCard(s) naar de iPhone mailen en importeren. Als je iCloud gebruikt kan je de geëxporteerde vCards ook importeren in www.icloud.com.
|
|
|||
|
|||
Is dit dan de enige manier? Ik zou niet weten hoe dit moet.
|
|
|||
|
|||
Als die Blackberry Gmail of Hotmail ondersteund kan je ook de contacten met één van die diensten synchroniseren. En dan terug synchroniseren op de iPhone.
Let me google that for you |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
overzetten gegevens iphone 4s naar nieuwe pc | reverser | iPhone algemeen | 0 | 19-10-13 13:52 |
Gegevens van Blackberry naar iphone 4.. | roy snoek | iPhone algemeen | 1 | 16-08-11 11:24 |
gegevens overzetten naar iPhone 4 | skaljee | iPhone algemeen | 3 | 26-07-11 21:52 |
gegevens overzetten en verkoop oude iphone | bostiaan | iTunes | 7 | 03-08-10 20:40 |
gegevens overzetten naar iPhone 4 | MarcH | iTunes | 2 | 30-07-10 18:37 |
|
|