iPhone probleem met itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mensen, Een paar dagen geleden is mijn iPhone ineens in recovery mode gekomen. Dus ik heb geprobeerd de iPhone te herstellen via iTunes met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone probleem met itunes
Hallo Mensen,
Een paar dagen geleden is mijn iPhone ineens in recovery mode gekomen. Dus ik heb geprobeerd de iPhone te herstellen via iTunes met en zonder DFU-mode, beide keren een error. Toen heb ik het geprobeerd met TinyUmbrella, geen succes. Zonet nog maar een aan de stroom gedaan, en na een paar keer proberen ging de iPhone toch aan. Dus ontgrendel de iPhone, komt er ook al een 'verbind met iTunes teken' zoals in recovery mode, maar nu na het ontgrendelen. In de bijlage zie je er een foto van. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat doet 'ie als je 'm aan iTunes hangt zoals we gevraagd wordt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soms gaat hij wel aan, maar dan herkent iTunes de iPhone niet. |
|
|||
|
|||
Iemamd een idee?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes probleem met iPhone. | Thraca | iPhone algemeen | 3 | 30-06-13 23:52 |
iPhone 4s probleem met iTunes | Gerda888 | iPhone algemeen | 13 | 03-03-13 16:44 |
Probleem met Iphone synchroniseren met nieuwe Itunes | Tom4s | iPhone algemeen | 0 | 20-12-12 21:30 |
Windows: Probleem met itunes en iphone | xionix | iTunes | 7 | 12-04-09 00:19 |
Mac OS X: Probleem met itunes 8.01 en Iphone 3G | koen_dr | iTunes | 6 | 11-10-08 12:00 |
|
|