iPhone 5s loopt vast in herstelmodus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb vandaag mijn IPhone 5s in gebruik genomen. Vanmiddag zag ik ineens dat de AppStore helemaal blanco was. Ik belde met de Smartphonecrew ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s loopt vast in herstelmodus
Hallo, ik heb vandaag mijn IPhone 5s in gebruik genomen.
Vanmiddag zag ik ineens dat de AppStore helemaal blanco was. Ik belde met de Smartphonecrew van Vodafone en die raadde mij aan om in ITunes de telefoon weer in fabrieksinstellingen te zetten. Dat heb ik gedaan en nu wil mijn telefoon niet meer aan en blijft hangen in herstelmodus met verschillende foutmeldingen 14/21/4013 Ik heb I tunes al ge-update maar het probleem blijft zich voordoen. Kan het ook liggen aan een verouderde laptop met verouderde Windows? Als ik morgen een Vodafone winkel binnen loop kunnen zij dan helpen? Ik als vrouw heb even op deze site gekeken maar snap er niks van Wie kan mij helpen? Grt Karin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS: herstelfouten 4005, 4013 en 4014 Ben je zeker dat je iTunes 11.1.4 gebruikt? En ben je zeker dat die verouderde computer USB 2.x poorten heeft (en geen USB 1.x)? |
|
|||
|
|||
Als het niet lukt zou ik terug gaan naar de winkel je hebt het toestel net 2 dagen toch ? Of lees ik het verkeerd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 vast in herstelmodus | hublau | Jailbreak | 8 | 02-02-11 17:10 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
Iphone 3g Herstelmodus loopt vast | timmeh22 | iPhone algemeen | 3 | 04-12-08 20:32 |
iphone vast in Herstelmodus | Nickricardo | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-11-08 14:47 |
iPhone loopt vast, en springt in herstelmodus | denni | Archief | 1 | 15-07-08 15:58 |
|
|