Downloaden in Appstore gaat fout discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had mijn wachtwoord veranderd van mijn apple ID en als gevolg daarvan kan ik geen apps meer downloaden. Er komt een fout melding: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downloaden in Appstore gaat fout
Hallo,
Ik had mijn wachtwoord veranderd van mijn apple ID en als gevolg daarvan kan ik geen apps meer downloaden. Er komt een fout melding: " (naam app) kan nu niet worden gekocht. Probeer het later opnieuw." Ik heb ook ingelogd op de iPad, hierop kan ik wel gewoon apps downloaden met hetzelfde apple ID. Heeft iemand dit probleem ook gehad of heeft er een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien opnieuw proberen in te loggen?
|
|
|||
|
|||
Gedaan, ook wachtwoord nog een keer veranderen, niets helpt..
|
|
|||
|
|||
Ik had exact hetzelfde tot en met vandaag. Ik had contact opgenomen met Apple en hun wisten mij te vertellen dat de oplossing hiervoor is: herstellen in iTunes is ZONDER een back-up te plaatsen. Het kan zijn dat een bestand corrupt is in de eerder aangemaakte back-up.
Ik heb vandaag m'n iPhone ook hersteld en probleem was verholpen. |
|
||||
|
||||
Had ik ook. Heb de machtiging ingetrokken via iTunes. Daarna opnieuw aangemeld en het werkte weer. Voordat die oplossing daar was sloot ik de appstore af, ook van het springboard, em daarna startte ik de appstore weer op. Daarna kriig je de melding dat je de app al hebt gedownload en je hem dus gewoon kan installeren.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Downloaden uit Appstore Verenigde Staten | waalboer | iPad algemeen | 1 | 08-03-13 09:02 |
Downloaden/updaten AppStore op iPod onmogelijk!! | Thiemo | iPhone algemeen | 0 | 20-02-11 19:35 |
Games van de appstore downloaden lukt niet | nen touch | iPhone Apps | 4 | 13-10-10 10:34 |
Mxtube nu als Mitube te downloaden in Appstore | Michel15 | iPhone Apps | 14 | 19-08-10 14:39 |
Cydia : downloaden uit appstore | stefaaaan | Archief | 2 | 21-01-09 08:06 |
|
|