krijg geen meldingen meer op m'n iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg sinds kort geen meldingen meer van twitter en whatsapp maar soms weer wel weet iemand hoe ik dit moet oplossen want dit is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
krijg geen meldingen meer op m'n iphone?
ik krijg sinds kort geen meldingen meer van twitter en whatsapp maar soms weer wel weet iemand hoe ik dit moet oplossen want dit is zeer vervelend ik heb al in instellingen gekeken en voor whatsapp staat alles gewoon aan dus ik snap het niet ?
joey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al eens geprobeerd de meldingen uit te zetten,daarna weer aanzetten en dan de Iphone opnieuw opstarten?
Ik kreeg laatst ook geen geluidsmeldingen meer bij Whatsapp en dit verhielp het |
Labels |
iphone, meldingen, whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Snapchat stuurt geen meldingen meer | mzdavid | Jailbreak | 1 | 28-02-14 11:51 |
Ik krijg geen e-reader voor ios 5.1.1 geinstalleerd, krijg alleen Ibook meldingen | Patricia69 | iPad Apps | 4 | 17-11-13 21:46 |
Geen gedeelde agenda e-mail meldingen meer in iOS6 | bvstrien | iPhone algemeen | 9 | 19-11-12 17:24 |
Geen meldingen meer in lockscreen en berichtencentrum | uitsmijter | iPad algemeen | 0 | 08-06-12 14:22 |
Geen Push meldingen meer... | jordydatema | iPhone algemeen | 0 | 18-04-11 16:40 |
|
|