Krasvast glas bij IPhone 5S? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik mag volgende week een nieuwe telefoon uitzoeken bij mijn provider en mijn voorkeur gaat uiteraard uit naar de 5S. Wat mij enige zorgen baard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krasvast glas bij IPhone 5S?
Ik mag volgende week een nieuwe telefoon uitzoeken bij mijn provider en mijn voorkeur gaat uiteraard uit naar de 5S. Wat mij enige zorgen baard is dat ik bij een aantal vergelijkingen zie dat de 5S geen kraswerend glas zou hebben zoals de 5 en zijn voorgangers wel hebben. Wie verschaft mij helderheid.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen van allen zijn kraswerend
|
|
|||
|
|||
Op de diverse vergelijkingssites wordt het glas van de iPhone als krasbestendig/kraswerend beschreven. Je kunt mijn vraag ook lezen als; Heeft de iPhone 5S het zelfde glas als zijn voorgangers?
Laatst gewijzigd door DavePlugge; 27-02-14 om 18:59. |
|
||||
|
||||
wacht nog tot de iphone 6 uitkomt daar zit safierglas op dat is wel krasvrij gr anske
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft inderdaad hetzelfde glas als zijn voorgangers ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 februari 2014 om 17:27 ---------- Citaat:
Dat is slechts een gerucht net zoals dat dit bij de 5 en 5s zou zijn |
|
||||
|
||||
Dat saffier glas komt er bij de nieuwe iPhone 6 waar rook is is oom vuur gr
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is speciaal hard glas waar niet zo gauw krassen op komen, maar dat betekend niet dat je geen krassen zult krijgen. Het glas van de iPhone 5, 5S, 5C is hetzelfde.
De enige manier om krassen te voorkomen is een screenprotector. |
|
||||
|
||||
misschien dat dit een oplossing kan bieden?
Milo Tempered Glass Screen Protector for Iphone 5 / 5c / 5s - Transparent (0.3mm) - Free Shipping - DealExtreme |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En aldus wordt een gerucht voor waar aangenomen ....
Wat is een gerucht: "... nieuwtje dat wel of niet waar kan zijn ... " |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gaat echt niet gebeuren . Gaat men dit glas gebruiken dan wordt de telefoon een paar honderd dollar duurder. Wat ik me wel kan voorstellen is dat men de homebutton van safierglas gaan maken omdat hier ook de vingerafdruk scanner in zit verwerkt, Laatst gewijzigd door suzuki2002; 03-03-14 om 18:58. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk wel dat op de 6 saffierglas komt .
Ze hebben een bedrijf overgenomen dis daar mee bezig was . |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 Voorkant glas kapot! | Qasim | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 29-11-11 09:11 |
iPhone 4 gebroken glas | Appletheway2go | iPhone algemeen | 116 | 19-06-11 13:40 |
Glas gebroken iPhone 4 | tellysbar | iPhone algemeen | 8 | 17-04-11 19:22 |
Nieuw glas gekocht iPhone | doominl | Unlock [archief] | 1 | 12-06-08 12:48 |
|
|