Iphone favorieten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe iphone, hoe kan ik mijn favorieten alfabetisch wijzigen van mijn contacten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone favorieten
Ik heb een nieuwe iphone, hoe kan ik mijn favorieten alfabetisch wijzigen van mijn contacten
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Om te sorteren op voornaam/achternaam ga je naar Instellingen > E-mail, contacten, agenda's > Sorteer > Gewenste optie. Veel plezier met je nieuwe iPhone! Ik had je vraag niet goed gelezen. Om je favoriete contacten te sorteren ga je naar Telefoon > Favorieten > Wijzig > Sleep ze in de gewenste volgorde Laatst gewijzigd door dvischjager; 27-02-14 om 19:04. Reden: Bericht niet goed gelezen.. |
|
|||
|
|||
Ja maar mijn contacten staan goed , het zijn alleen mijn favorieten
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn bericht aangepast. Ik las je vraag niet goed..
|
|
|||
|
|||
bedankt voor uw antwoord, maar als ik naar telefoon ga daar zie ik nergens wijzigen, dus ik kom niet verder
|
|
||||
|
||||
Je moet op het knopje Favorieten drukken. Dan staat er helemaal linksboven het knopje Wijzig
|
|
|||
|
|||
Bedankt het is gelukt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 full body protector adviezen/favorieten | Emiin' | iPhone accessoires en onderdelen | 14 | 01-01-13 22:20 |
TomTom: favorieten weg na updaten V1.4 (iPhone iOS4) | liebemshats | iPhone Navigatie | 12 | 04-07-10 03:30 |
Muziek: Iphone Muziek favorieten veranderen/verplaatsen/verwijderen | Fukijama | Muziek, foto & video | 0 | 01-03-10 14:38 |
|
|