iphone 4s wifiknop en bluetooth werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoii allemaal, Ik heb sinds gister een probleem met mijn iphone 4s. ik heb hem gister upgedate en daarna deed mijn wifi het niet, ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s Wi-Fiknop en bluetooth werkt niet
Hoii allemaal,
Ik heb sinds gister een probleem met mijn iphone 4s. ik heb hem gister upgedate en daarna deed mijn Wi-Fi het niet, ook de bluetooth werkt opeens niet meer. ik heb van alles al gedaan, telefoon aan en uit zetten, netwerkinstellingen hersteld. niks hielp. kan het nog gemaakt worden mvg, renu |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helaas een typisch probleem met sommige iPhone 4S. Over dit probleem lopen al een tiental topics. Ga eens in die topics kijken.
|
|
|||
|
|||
Enkele mogelijkheid om je Wi-Fi en bluetooth terug aan de praat te krijgen is naar de winkel gaan en je iPhone laten omwisselen.
En zoals Timosha al zei, gebruik de zoekfunctie op dit forum en je vind genoeg topics hierover waarin men telkens tot dezelfde conclusie komt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan moet jij deze ook nog maar eens goed doorlezen . Er zijn meerdere optie,s |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar zijn niet 100% succesvol. Moet je zelf ook toegeven. En dat zal ook wel de reden zijn dat de reparatiedienst van deze site het ook niet meer aanbied via hun hersteldienst. En je volgende commentaar zal wss zijn dat jij dit probleemloos kan. Daarvoor kom ik al wel lang genoeg op dit forum. |
|
|||
|
|||
Was er niet die tip met een fohn?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb de fohn en vriezer truc ook al geprobeerd en heb de forum ook al doorgelezen, en ja ik moet dus nu naar de apple store winkel gaan maar heb geen garantie.. nou ben benieuwd,
bedankt allemaall |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die vriezer truc is het domste wat je kan doen hierdoor krijg je vocht in je iphone en zal van binnen uit gaan correderen en uiteindelijk meer probelemen krijgen dan die je nu al hebt. De fohn truck is ook iets wat niet werkt omdat je deze niet warm genoeg kan zetten . Reflowen kan alleen dan goed uitgevoerd worden wanneer je een infrarood station gebruikt. De gebruiker thuis kan thuis proberen om de printplaat uit de iphone te halen . Alle shields te verwijderen . Dan de print op een porseleinen bord te leggen. Oven voorverwarmen op 190 graden. Bord in de oven zetten 7 minuten laten liggen . Hierna heel voorzichtig het bord uit de oven halen , Pas op dat je nergens tegen aan stoot. Laat het bord met de print een uur afkoelen. De kans dat het werkt en blijft werken is zeer groot . Bij verkeerd uitvoeren kan het zo zijn dat de hele iphone niet meer gaat werken Volg je deze Laatst gewijzigd door suzuki2002; 25-02-14 om 20:39. |
|
|||
|
|||
En het laten vervangen van de Wi-Fi chip? Is dat een oplossing? Ik vind op internet enkele repairshops die de Wi-Fi ic chip vervangen bij dit probleem.
|
|
||||
|
||||
TS heeft nog garantie, dus niet verder zelf gaan 'sleutelen' maar lekker om ruilen bij Apple!
|
|
|||
|
|||
Ow dacht dat zijn garantie was verlopen.
Ik informeer bij cellfix in hoofddorp of zij echt de Wi-Fi chip vervangen, wie weet kunnen velen hier terecht. Ze adverteren dat op hun site |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 iOS6.1; bluetooth verbinding met carkit werkt niet | nyl020905 | iPhone algemeen | 19 | 04-03-13 22:31 |
bluetooth werkt niet op iPhone 5 | cumsuis | iPhone algemeen | 6 | 01-03-13 13:54 |
Jabra bluetooth headset BT2045 werkt niet op iphone 4s | vries.maarten | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 01-11-11 16:11 |
iPhone 4 - Bluetooth en oorspeaker werkt niet na reparatie | DonkereKip | iPhone algemeen | 6 | 04-06-11 21:13 |
Bluetooth iphone werkt niet | storm1908 | iPhone algemeen | 14 | 14-03-10 19:19 |
|
|