Werkt personal hotspot van ipad naar iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een vraagje, Op mijn ipad 3 heb ik een data-abonnement Kan ik dan via personal hotspot op mijn iphone internetten via het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Werkt personal hotspot van ipad naar iphone?
Hallo ik heb een vraagje,
Op mijn ipad 3 heb ik een data-abonnement Kan ik dan via personal hotspot op mijn iphone internetten via het data-abonement van mijn ipad? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat dat wel mogelijk is. Mijn iPad heeft alleen Wi-Fi, maar op de iPhone werkt het als volgt: Ga naar Instellingen > Persoonlijke hotspot. Ik weet niet of dit ook op de iPad zo werkt.
|
|
||||
|
||||
Op de iPad heb je wel de optie om personal hotspot aan te zetten met mijn oude telefoon werkte het wel (geen iPhone) dankuwel
|
|
||||
|
||||
op de ipad met cellular zou je normaal de hotspot functie kunnen gebruiken. Dan moet je met je iphone naar Wi-Fi gaan en normaal verschijnt de ipad hotspot dan daar.
|
|
||||
|
||||
Hotspot moet kunnen op een iPad 3 of hoger:
iOS: systeemvereisten voor Persoonlijke hotspot PS: in je profiel staat (nog?) iPad 2 (en daar kan het blijkbaar niet mee)
|
||||
|
||||
Pas geleden probeerde ik het wachtwoord in te voeren maar hij zei 'verbinden met de iPad van Lucas niet mogelijk' terwijl ik het wachtwoord invoerde zoals het stond dacht ik
|
|
||||
|
||||
Hij doet het waarschijnlijk gewoon per ongeluk een lettertje of cijfer verkeerd getypt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Personal hotspot iPhone 5 | Motley | iPhone algemeen | 9 | 21-05-13 02:29 |
Ipad connectie via personal hotspot Iphone lukt niet | steven007 | iPad algemeen | 2 | 22-10-12 19:27 |
iPad (3) personal hotspot | RickDeckard | iPad algemeen | 1 | 27-03-12 23:38 |
iOS 5 GM Personal Hotspot Werkt Niet | Phthisicus | KPN | 4 | 06-10-11 11:19 |
iOS4.3 en personal hotspot ipad 2 | kietjeteu | iPad algemeen | 6 | 21-06-11 02:05 |
|
|