iPad (3) personal hotspot discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is iemand er al in geslaagd om de personal hotspot feature van de nieuwe iPad te activeren bij een "niet officiële" carrier? Ik zie namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad (3) personal hotspot
Is iemand er al in geslaagd om de personal hotspot feature van de nieuwe iPad te activeren bij een "niet officiële" carrier?
Ik zie namelijk de optie om de personal hotspot te activeren helemaal niet op mijn iPad. Als ik hetzelfde SIM kaartje (Proximus) in mijn iPhone 4 stop werkt het wel. Ik hoop dat het wel zonder meer kan en dat Apple er niet voor heeft gekozen om de personal hotspot op de iPad enkel toe te laten voor hun officiële carriers? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Werk ook niet met een iPad, die Hotspot.
Ik heb een Vodafone abo voor mijn 4S, met Hotspot. Stop ik deze in de iPad, dan krijg ik ook geen Hotspot te zien bij Instellingen. Heb alles geprobeerd, maar geen Hotspot. Succes.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Personal hotspot | PJ_9911 | Orange | 42 | 17-05-12 11:40 |
Personal hotspot | Hans Nuenen | KPN | 0 | 11-03-12 08:40 |
Personal hotspot | aaldriks | iPhone algemeen | 4 | 24-10-11 16:52 |
iOS4.3 en personal hotspot ipad 2 | kietjeteu | iPad algemeen | 6 | 21-06-11 02:05 |
België: Personal Hotspot Base | dbijnens | Overige providers België | 2 | 25-05-11 11:49 |
|
|