//

New ipad 16gb of 32gb?!

New ipad 16gb of 32gb?! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen! Ik ga voor het eerst een tablet nemen, en heb echt totaal geen ervaringen met aantal MB wat inbeslag neemt.. Ik lees overal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-12, 18:45
Wooden Wooden is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 19
Standaard New ipad 16gb of 32gb?!

Hallo mensen!

Ik ga voor het eerst een tablet nemen, en heb echt totaal geen ervaringen met aantal MB wat inbeslag neemt.. Ik lees overal dat de apps meer ruimte in beslag nemen vanwege de resolutie enzo. Klopt 't dan dat 16gb eigenlijk heel snel vol zit? Ik wil me niet druk gaan maken of ik nog wel ruimte genoeg heb, en bij elke app moet nadenken hoeveel dat in beslag gaat nemen!!!

Ik ga er geen mp3 bestanden op zetten want daar gebruik ik mijn mobiel voor. Wil gewoon veel kunnen internetten en filmpjes/muziek luisteren op youtube. Aantal leuke apps downloaden eventueel ook wat game apps.. En als ik op vakantie ga misschien één of twee films erop zetten.

Kan iemand me helpen?! thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-12, 19:18
Suzannedepanne Suzannedepanne is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 32
Standaard

Ik had een iPad 2 16 gb. Er stonden geen films of mp3s op wel ruim wat apps, maar appupdates konden niet meer omdat ie vol was.
Heb nu een new pad met 32. Geen gedoe meer of t er wel op past. Heerlijk.
  #3  
Oud 27-03-12, 21:08
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Als je je niet druk wil maken over de ruimte zou ik zeker minimaal een 32GB versie nemen. Zeker als je er ook films op wil zetten, want HD films nemen al snel veel ruimte in beslag. Ik zou een 16GB versie alleen overwegen als je alles online doet en bereid bent apps die je niet meer gebruikt ook weer te verwijderen en al te grote apps niet te installeren.
Het is geen iPad, maar op mijn iPhone 4S 16GB heb ik nu 125 apps en maar 6,5GB in gebruik. Dus je kan best wel veel installeren als je een beetje op app grootte let.
  #4  
Oud 27-03-12, 23:22
kommer1967's schermafbeelding
kommer1967 kommer1967 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Houten
Berichten: 64
Standaard

Houd er rekening mee dat je voldoende geheugen heb op de iPad 3.
Door de Retina Display zijn de Apps die Retina compatible zijn, groter geworden.
Speel je veel games zoals Infinity Blade, dan heb je minimaal toch die 32GB versie nodig.
Succes met de keuze.
__________________
iPhone X 256GB, iPad Pro 10.5inch 512GB 4G, MacBook Pro Touch Bar 13inch 2017, iMac 21inch 4K 2017, TV 4,  Watch 3 42mm
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad1 32gb of iPad2 16gb? johnnybt iPad algemeen 17 23-03-11 14:50
Snelheid 16GB vs 32GB TTom iPhone algemeen 3 12-02-10 22:32
3gs 16GB 0f 32GB? harlee59 Archief 1 18-08-09 14:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:47.