Dicteerfunctie iPad 3. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand een idee waar ik de dicteerfunctie kan inschakkelen. Vindt het niet bij instellingen en dan toetsenbord. Of heeft het met de taal te maken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dicteerfunctie iPad 3.
Iemand een idee waar ik de dicteerfunctie kan inschakkelen.
Vindt het niet bij instellingen en dan toetsenbord. Of heeft het met de taal te maken, dat het er niet zit. NL is niet toegevoegd aan de talen in de dicteerfunctie.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De taal van de iPad zelf even op Engels zetten.( dus alles vd iPad is nu in het Engels)
Dan bij instellingen van het toetsenbord, dictation aanzetten. Even controleren of hij idd in het toetsenbord verschijnt. En daarna kan je ipadtaal weer terug zetten op Nederlands. Je dient dan wel op het wereldbolletje van het toetsenbord te tikken zodat hij op Engels staat. Ingewikkeld misschien en het kan vast makkelijker,maar het is mij zo gelukt. Haha |
|
||||
|
||||
Bedankt Suzanne.
Het is gelukt. Had daar zelf nog niet aan gedacht, de taal veranderen. Nogmaals dank. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Juist op die manier lukte het mij niet.
Die met een omweg wel. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Beste Wouter1981.
Heb nog eens gekeken naar jou uitleg. Nadat ik een reset heb gedaan, lukt het nu wel. Gewoon een engelse toetsenbord toe voegen. Dan krijg je gewoon de dicteerfunctie, in je toetsenbord. Suzanne, het kan dus nog makkelijker. Bedankt Suzanne en Wouter. |
|
|||
|
|||
Ach ja, heb dat ding ook pas net en tevens ben ik sinds gisteren pas lid.
Voel me een groentje |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo is dat.
|
|
|||
|
|||
Wat een ontvangst mensen, dankuwel!
|
|
||||
|
||||
Oja, Welkom op deze forum Suzanne.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|