Touch ID niet beschikbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vorige week een iPhone 5S gekocht via een 2de handswebsite. Ik ben er heel zeker van dat de iPhone een 5S is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touch ID niet beschikbaar
Hallo,
Ik heb vorige week een iPhone 5S gekocht via een 2de handswebsite. Ik ben er heel zeker van dat de iPhone een 5S is en alles werkt perfect, enkel de Touch iD optie is niet zichtbaar, wanneer ik onder instellingen => algemeen ga zie ik enkel Automatisch slot codeslot beperkingen en dus niet Automatisch slot Touch iD en codeslot Beperkingen Iemand die mij kan helpen? Heb ook al via iTunes "restore iPhone" gedaan maar dit hielp niet... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan is het geen iPhone 5S, kan je misschien het IMEI nummer in een pb of hier sturen dat staat achterop je iPhone of Instellingen > algemeen > info.
Dan check ik even welke iPhone het is, ik vermoed een nep iPhone. |
|
|||
|
|||
Dan moet het wel een prima nep iPhone zijn volgens mij. iTunes deed alleszins niet moeilijk, ook de laatste software update ging er op zonder problemen...
|
|
||||
|
||||
Touch-id wordt enkel zichtbaar als je een toegangscode instelt...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Misschien is het de 5 in plaats van de 5s. Ze lijken heel veel op elkaar maar de 5 heeft geen touch-id
|
|||
|
|||
Het is vast en zeker een 5S.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
https://www.google.nl/search?q=iphon...g&ved=0CD4Q7Ak hier kan je zien wat het verschil is tussen de 5 en de 5S
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
heb je ook de slowmotion functie op je camera ?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 maart 2014 om 21:58 ---------- kijk hier eens naar Goophone i5S MTK6572 - iPhone 5S Clone - Unboxing! - YouTube |
|
|||
|
|||
Wow! Die clone ziet er bizar echt uit zeg! De hele verpakking en het toestel kijken als twee druppels water op de echte 5s. Alleen de software is toch nog net niet echt. Maar gelukkig zit daar dan nog wel android op en niet iets als symbian of eigen firmware waar je niks mee kan. Maar je zal hier maar 700 euro voor betaald hebben...
Waarom doet Apple hier trouwens niets tegen, want op het gebruiken van het Apple logo op namaakproducten staan zware straffen denk ik |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Levenservaring. Maargoed, het is een echte. Heb je hem al via dfu modus proberen te herstellen? Heb je al een afspraak gemaakt met de Genius Bar?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als het een Amerikaanse kan het zijn dat dat Apple lastiger doet met omruilen begreep ik.
Omdat ze die modellen niet standaard hebben dacht ik. Ben benieuwd hoe het afloopt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk eigenlijk nu dat jouw toestel naar de maker moet om te controleren of de homeknop verder goed is . of eventueel je software |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|