Opslagcategorie 'Overig' op de iPhone 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag viel mij op dat als ik mijn iPhone 5S met iTunes verbind bij 'Overig' een capaciteit staat van 1,31 GB. Vroeg mij af of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opslagcategorie 'Overig' op de iPhone 5S
Vandaag viel mij op dat als ik mijn iPhone 5S met iTunes verbind bij 'Overig' een capaciteit staat van 1,31 GB.
Vroeg mij af of dit normaal is bij een iPhone 5S. En een vraagje aan alle iPhone 5S gebruikers, hoeveel hebben jullie er ongeveer staan? (voor indicatie) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier een iphone 5 = 1,98gb weet niet of het veel of weinig is,trouwens wat is dat overige trouwens?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Timosha, is dit te verwijderen? Krijg dit niet voor elkaar.
|
|
|||
|
|||
De databases kan je alleen leegmaken met de apps die de databases beheren. Contacten, berichten, Mail, agenda, enz... De Sandboxes kan je leegmaken met de apps die de Sandbox gebruiken. En de systeem cache kan je leegmaken met een harde reset.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'overig' van iphone en ipad verwijderen... | Berik61 | iPhone algemeen | 2 | 23-09-12 20:43 |
Overig geheugen verkleinen | raydrum | iPhone algemeen | 3 | 21-08-12 18:26 |
Capasiteit 'overig' | SusanneOsinga | iPhone algemeen | 2 | 31-10-11 07:30 |
Categorie overig verwijderen | J090 | iPhone algemeen | 2 | 28-10-10 22:09 |
iphone overig geheugen | donchris | iTunes | 0 | 12-02-10 19:28 |
|
|