//

Categorie overig verwijderen

Categorie overig verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje. Ik heb even gegoogled, maar krijg niet het juiste antwoord wat ik wil. Want ik ben er wel achter gekomen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-10, 22:01
J090's schermafbeelding
J090 J090 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard Categorie overig verwijderen

Ik heb een vraagje. Ik heb even gegoogled, maar krijg niet het juiste antwoord wat ik wil. Want ik ben er wel achter gekomen dat overig vol zit met album hoezen. Ik heb maarliefst 3,3 gig aan albumhoezen er in staan. En dat wil ik graag allemaal verwijderen.

Ja zeggen jullie dan: Gewoon per artiest of allemaal selecteren en dan de hoes verwijderen. Is ook voor de hand liggend!

Maar wat nou als ik al me muziek eraf heb gegooid, en dat nog steeds die overig vol zit? Hoe krijg ik die overig nou leeg?

Bedankt alvast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-10, 22:03
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

In 'overige' zitten niet alleen albumillustraties, maar ook bijvoorbeeld je mails. Volledig leeg zal je 'overige' dus niet krijgen.
  #3  
Oud 28-10-10, 22:09
J090's schermafbeelding
J090 J090 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard

Nee dat is misschien ook wel zo. En heb dernet ook me mails verwijderd. Echter staat hij nog steeds op 3,3. Volgens mij komt dat door de albumhoezen. En ik weet niet hoe ik die verwijderd krijg. Maar weet niet wat er anders nog in overig zit? 3,3 gig is niet te verwaarlozen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Alle bestanden bij overig Jenz iTunes 18 28-08-11 15:40
overig beltegoed van abbo aan apps? Thadutchie Odido (T-Mobile) 3 10-08-10 19:57
iphone overig geheugen donchris iTunes 0 12-02-10 19:28
Geheugen plotseling vol met 'overig' srf0611 Archief 1 09-09-09 23:52
Geheugenprobleem: wat is overig? Flydt Archief 1 11-01-09 14:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.