zoeken naar updates blijft hangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone5 met ios 7.0.4 wil ik laten zoeken naar updates maar hij vindt niks. Internet werkt dus daar ligt het niet aan. Er zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zoeken naar updates blijft hangen
Mijn iphone5 met ios 7.0.4 wil ik laten zoeken naar updates maar hij vindt niks.
Internet werkt dus daar ligt het niet aan. Er zit een jailbreak op, hoe los ik dit op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik met itunes update naar 7.0.6 is mijn jailbreak weg maar zijn de sporen naar een jailbreak weg? Omdat ik met mobiel internet aan batterij problemen heb( wordt warm en is snel leeg) wil ik voor de garantie nl naar de genius bar.
Hoe pak ik dat het beste aan? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok, na de update is de jailbreak inderdaad weg. Contacten en foto's zijn bewaard gebleven. Dus nu zij alle sporen naar een jailbreak weg en herstellen niet nodig?
In dat geval maak ik nu dus een nieuwe ( schone) reserve kopie? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4S blijft zoeken naar update | sylslag | iPhone algemeen | 2 | 28-09-13 22:49 |
Alle iDevices: Zoeken naar updates probleempje | mphoogeveen | Jailbreak | 1 | 25-02-13 22:10 |
Itunes kan niet zoeken naar updates of herstellen | webdennis | iTunes | 0 | 30-03-12 08:55 |
Fout 1630 bij zoeken naar updates | Guest-20231130183333 | iPhone algemeen | 6 | 03-11-11 18:07 |
cydia probleem, als ik wil zoeken naar updates crasht ie | Pierce | Jailbreak apps en thema's | 8 | 28-01-09 02:12 |
|
|