Itunes kan niet zoeken naar updates of herstellen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb laatst via marktplaats een zeer nette iphone 4 16 gb gekocht getest en werkte prima maar toen ik thuis was kon ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes kan niet zoeken naar updates of herstellen
Hallo ik heb laatst via marktplaats een zeer nette iphone 4 16 gb gekocht
getest en werkte prima maar toen ik thuis was kon ik eerst nog een update doen maar daarna kon itunes niet meer zoeken naar een update of herstellen ik vind dit een raar probleem dan heb je natuurlijk de onboard update maar aangezien ik een jailbreak heb niet echt veilig vooral niet omdat ik niet kan herstellen Kan iemand mij hier alstublieft mee helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Itunes foutmelding 26, kan Iphone niet herstellen | straffehond | iTunes | 1 | 04-05-12 16:09 |
Fout 1630 bij zoeken naar updates | Guest-20231130183333 | iPhone algemeen | 6 | 03-11-11 18:07 |
iTunes kan iphone niet herstellen | borgqueenx | iTunes | 0 | 24-06-10 17:04 |
cydia probleem, als ik wil zoeken naar updates crasht ie | Pierce | Jailbreak apps en thema's | 8 | 28-01-09 02:12 |
Kan niet herstellen in itunes | krishant | iTunes | 8 | 06-01-09 23:56 |
|
|