Vervelende bladwijzer springboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb eens getest voor een bladwijzer op mijn bureaublad te zetten, maar dit vond ik dan onnodig, maar als ik hem weg probeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vervelende bladwijzer springboard
Hey, ik heb eens getest voor een bladwijzer op mijn bureaublad te zetten, maar dit vond ik dan onnodig, maar als ik hem weg probeer te doen en ik herstart mijn telefoon staat hij er gewoon weer, telkens opnieuw, weet iemand hier soms raad mee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je precies met bladwijzers en hoe probeer je ze weg te halen?
Als je snelkoppelingen naar web pagina's bedoeld die je in Safari op je springbord kunt zetten, dan kun je ze verwijderen door 3 seconden op een willekeurig icoontje te drukken, de icoontjes zullen gaan 'wiebelen' en bij de snelkoppelingen zie je een kruisje. Als je op het kruisje drukt zal de snelkoppeling verdwijnen. Normaal gesproken is deze nog steeds verdwenen na een herstart. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dit is wel een beetje vreemd. Dus je kunt ze via Safari gewoon aanmaken maar verwijderen kun je ze niet? In ieder geval niet definitief.
Staat bij jou de folder Webclips in /private/var/mobile/Library of in /private/var/root/Library? En wie is de owner en wat zijn de rechten op deze folder? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Om dit te bekijken kun je bijvoorbeeld WinSCP gebruiken. Deze applicatie installeer je op je PC en hiermee kun je de pc met de iPhone verbinden. Hiervoor heb je echter wel een Wi-Fi verbinding nodig.
Hier wat meer info over WinSCP. Je moet ook OpenSSH op je iPhone installeren. De folder waar ik naar vraag is de locatie waar de iPhone de snelkoppeling opslaat. Jou probleem duidt erop dat er een probleem is met deze folder. WinSCP is een browser waarmee je de folders en bestanden die op de iPhone staan mee kunt bekijken. Ik hoop dat het e.e.a. een beetje meer duidelijk is geworden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door macfreaker; 29-06-08 om 09:45. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Verplaats naar Problemen ( niet-modding )
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bladwijzer volgorde | JanG | iPhone Apps | 3 | 08-08-12 16:50 |
iPod touch: Vervelende en kleine problemen na downgraden en jailbreak | Romyyy___ | Jailbreak | 0 | 12-10-10 18:28 |
Bladwijzer probleem | DutchSecret | iPhone algemeen | 2 | 23-11-08 17:07 |
Elke lege springboard plek is bladwijzer? | dorus | iPhone algemeen | 5 | 01-11-08 19:39 |
Vervelende verkoop trucjes | McNessie | iPhone Apps | 12 | 13-10-08 13:18 |
|
|