iOS 7.1 nationale feestdagen en iTunes Radio discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik deze al maanden: https://p05-calendars.icloud.com/holiday/NL_nl.ics Edit: Zie dat-ie al eerder is gepost...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik gebruik deze al maanden: https://p05-calendars.icloud.com/holiday/NL_nl.ics
Edit: Zie dat-ie al eerder is gepost
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb misschien een oplossing gevonden. Ga naar instellingen > algemeen > internationaal > regionotatie > Nederland. Nu moet je normaal de Nederlandse feestdagen krijgen, de Belgische zijn blijkbaar nog niet opgenomen :-(
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 maart 2014 om 08:32 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://www.apple.com/downloads/maco...index_abc.html De Belgisch iCloud kalenders schijnen inderdaad nog niet beschikbaar te zijn. Misschien moeten die nog vertaald worden in het Nederlands, Frans en Duits en aangepast worden aan de specifieke feestdagen in de gewesten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je een Nederlandse Apple ID hebt dan komen er Nederlandse feestdagen. Ik vrees dat je een Turk bent dus als je dat echt wilt dan kan je een nieuwe Turkse Apple ID (heb ik zelf ook) en krijg je al de Turkse Islamitishe feestdagen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dit werkt perfect. De agenda past zich aan het land aan wat je aanvinkt. Nederland en ook België staan in de lijst. Via Engels kan ik ook kiezen voor Canada of USA wat voor mij handig is. Thx voor de tip!
|
|
|||
|
|||
Even een andersom vraag, hoe kom ik van de geabonneerde agenda 'Nederlandse Feestdagen' af? Ik heb nl via de app Feestdagen alle relevante feestdagen en (school)vakanties al in mijn agenda gezet dus heb nu alles dubbel erin plus een aantal feestdagen die ik niet hoef. Verwijderen/uitvinken in de oorspronkelijke iOs agenda of Pocket Informant werkt niet, hoe vaak ik dat ook doe dan komt hij net zo hard weer terug. Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe deze agenda ooit erin gekomen is.
|
|
|||
|
|||
En bij het inloggen met mijn Nederlandse Apple ID verdwijnen de Turkse feestdagen dan weer?
|
|
|||
|
|||
Toch altijd raar bij mij staat wel verjaardagen maar geen belgische feestdagen
|
|
||||
|
||||
Kan je van de standaard "Feestdagen agenda" (van IOS 7.1) ergens de standaard melding (om 9:00 uur bij mij) wijzigen of verwijderen?
Erger me eraan dat dat ding standaard aan staat, gisteren bij moederdag heb ik 'm uitgezet, gaat ie nog af! Voor andere feestdagen zoals Hemelvaart of Suikerfeest wil ik ook geen melding via een belletje. Voor reguliere agenda punten wil ik 'm wel graag aan hebben. Laatst gewijzigd door MCNO; 12-05-14 om 09:57. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|