Apple ID. niet bekent op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Mijn iPhone viel volledig uit en heb ik via iTunes weer aan de praat gekregen. Vervolgens moest ik inloggen met mijn AppleID en daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple ID. niet bekent op iPhone
Hallo! Mijn iPhone viel volledig uit en heb ik via iTunes weer aan de praat gekregen. Vervolgens moest ik inloggen met mijn AppleID en daar ging het mis.. Ik heb het op een ander toestel geprobeerd en m'n ID bestaat echt maar m'n iPhone zegt dat het niet het juiste ID is. Waarschijnlijk een typfout bij de installatie. Kan ik het toestel nu weggooien? Ik begrijp dat Apple dit gedaan heeft om diefstal te voorkomen, hij is echt van mij - heb het doosje zelfs nog... Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Groet Leonie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) | keesdr | iPhone algemeen | 3 | 01-02-11 22:19 |
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. | Peterhercules | Archief | 1 | 29-01-10 14:34 |
Prijzen TomTom op iPhone bekent | wouter3 | Archief | 1 | 27-08-09 21:17 |
Iemand bekent met deze winkel? | Edwin1970 | Koopinformatie Nederland | 1 | 29-07-09 20:19 |
|
|