//

Apple ID. niet bekent op iPhone

Apple ID. niet bekent op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Mijn iPhone viel volledig uit en heb ik via iTunes weer aan de praat gekregen. Vervolgens moest ik inloggen met mijn AppleID en daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-14, 20:40
Leonie76 Leonie76 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 1
Standaard Apple ID. niet bekent op iPhone

Hallo! Mijn iPhone viel volledig uit en heb ik via iTunes weer aan de praat gekregen. Vervolgens moest ik inloggen met mijn AppleID en daar ging het mis.. Ik heb het op een ander toestel geprobeerd en m'n ID bestaat echt maar m'n iPhone zegt dat het niet het juiste ID is. Waarschijnlijk een typfout bij de installatie. Kan ik het toestel nu weggooien? Ik begrijp dat Apple dit gedaan heeft om diefstal te voorkomen, hij is echt van mij - heb het doosje zelfs nog... Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Groet Leonie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) keesdr iPhone algemeen 3 01-02-11 22:19
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 14:34
Prijzen TomTom op iPhone bekent wouter3 Archief 1 27-08-09 21:17
Iemand bekent met deze winkel? Edwin1970 Koopinformatie Nederland 1 29-07-09 20:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:29.