Iemand bekent met deze winkel? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zat gisteren een beetje te zoeken naar winkels die de Iphone ook verkopen met een andere provider. kwam ik op deze site uit. Gratis GSM ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand bekent met deze winkel?
Zat gisteren een beetje te zoeken naar winkels die de Iphone ook verkopen met een andere provider.
kwam ik op deze site uit. Gratis GSM en goedkope SIM-Only aanbiedingen - Algebeld.nl Kan de iphone met elke provider bestellen, alleen zag ik erbij staan T-mobile lockt. Deze zaak een mail gestuurd en net een reactie gehad. Is bestelbaar met alle providers maar toestelen zijnwel gelockt. klopt volgens mij niet helemaal. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb ervaring met die winkel, maar niet mbt de iPhone. Mijn ervaring is trouwens negatief ivm aftersales (afkoelingsperiode).
Maar ik denk dat ze de iPhones dan softwarematig simlock-vrij maken (of je moet dat zelf doen). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iemand ervaring met deze site?? | gangster2 | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-05-11 14:40 |
Iemand ervaring met deze webshop? | Rockywoman | Koopinformatie Nederland | 1 | 30-06-10 11:37 |
Iemand ervaring met deze webwinkel? | steve11 | Koopinformatie Nederland | 13 | 30-07-09 15:53 |
Iemand ervaring met deze? (via kapaza) | chiquita | Koopinformatie Nederland | 9 | 28-02-08 14:11 |
|
|