Iemand ervaring met deze webshop? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was een beetje aan het rondhangen op Twitter en na het posten van een aantal tweets over de Ipad, werd ik benadert door de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met deze webshop?
Ik was een beetje aan het rondhangen op Twitter en na het posten van een aantal tweets over de Ipad, werd ik benadert door de volgende webwinkel. Mobiel Internet overal online / mobiel-internet.nl
Heeft iemand ervaring met deze webwinkel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iemand ervaring met deze site?? | gangster2 | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-05-11 14:40 |
Iemand ervaring met deze koper? | Moesje18 | Koopinformatie Nederland | 12 | 14-07-10 09:39 |
Heeft iemand ervaring met deze webshop? | Burgmans | Koopinformatie Nederland | 3 | 26-04-10 18:00 |
Iemand ervaring met deze webwinkel? | steve11 | Koopinformatie Nederland | 13 | 30-07-09 15:53 |
Iemand ervaring met deze? (via kapaza) | chiquita | Koopinformatie Nederland | 9 | 28-02-08 14:11 |
|
|